dijous, 17 d’abril del 2003

Xat amb Jordi Tarrés


XAT AMB EN JORDI TARRÉS, JUGADOR DEL CENTRE D'ESPORTS SABADELL, F.C.

Manelinho> WENO ARA COMENCEM EL XAT AMB JORDI TARRÉS

oscarjx> Encara que no hagi acabat com valores globalment la temporada, a nivell personal i a nivell d'equip?

JorTARRES> Crec que com has dit la temporada encara no ha acabat, i potser les valoracions s'haurien de fer a final de temporada. Jo almenys tinc encara esperances de quedar ben amunt a la classificació. ok

> thirus>Prefereixes jugar sol com a davanter o amb un altre?

JorTARRÉS> Evidentment m'estimo m s jugar amb algú al costat, així m'hi puc anar recolzant. Ok

> caxondo^> Hola Tarrés, cuanto cres q qedaremos sta semana?

JorTARRES> Yo aposto per un 2-0. ok

> Joanms> Els jugadors seguiu amb interès els actes del centenari?

JorTARRES> Sincerament no els estic seguint massa, per vaig estar el dia que van presentar al Corte Inglés la samarreta. Espero que la gent s'hi interessi. ok

> JBP> Que en penses de l'afició arlekinada?

JorTARRES> La veritat es que m'he sentit molt recolzat amb l'afició. La gent m'anima a que continui defenent els colors del Sabadell i jo es el que intento cada diumenge. ok

> Manel> Tens alguna mania a superstició abans d'entrar al terreny de joc?

JorTARRES> Moltes, soc molt supersticiós. Algunes de molt especials, però això es molt típic entre els esportistes. Ok

> charly^_^> amb ki et sents + còmode jugant en punta, amb cuyami o amb orife? Ki s'adapta + al teu estil de joc??

JorTARRES> Jo jugar amb aquell qui em mani l'entrenador. Tots dos son jugadors professionals com jo, i en el camp ens intentem ajudar mútuament. ok

> Eva> El camp et veus in noi serio la vida real et igual?

JorTARRES> Jo crec que en el camp si soc molt seriós, per a la vida real la gent que em coneix sap que més aviat casi mai estic seriós .ok

> algun club está interesado en tu fixaje? seguiras con nosotros la temporada q viene?? pero q si

JorTARRES> La temporada que viene tengo contrato aquí en el Sabadell. La verdad es que a título personal desconozco el interés de algun club, aunque si el club cree conveniente venderme a algun interesado, ya hablaríamos. ok

> Sbd_Pwr> Hola Jordi, un jugador, que prefereix? jugar a un filial o a un equip amb identitat pròpia?

JorTARRES> La veritat es que son equips amb filosofies diferents. Un filial forma jugadors, i un equip com el Sabadell és un primer equip. Jo personalment m'estimo més un equip amb una identitat pròpia com tu dius. Aquest és el cas del Sabadell. ok

> raul_sbd5> Hola Jordi. Podem somiar l'any ke ve amb una dupla Tarres-Orife?

JorTARRES> En nom de l'Orife no puc parlar, per en el meu cas ja he dit que tinc contracte l'any vinent, i esperem complir-lo. ok

Sbd_Pwr> Jordi, estàs acostumat a ser el pitxitxi de l'equip? quin rècord de gols tens i on ho vas aconseguir?

JorTARRES> El meu rècord son 12 gols a l'Igualada a Primera Catalana. Normalment no acostumo a ser el pitxitxi de l'equip , pq les meves característiques son més aviat d'un segon punta. I aquesta va ser amb la idea de fitxatge amb la que vaig arribar aquí, tot i q les circumstàncies han estat diferents. Tot i això estic molt content, pq a nivell personal està anant força be l'any. ok

> raul_sbd5> Hola Jordi!!!! Creus que els tres punts de diumenge ens marcaran els objectius? Hospi 0 - Alacant 4!!!!!!!!

JorTARRES> Si. A més a més de tres punts va ser un cop moral per als rivals. Ara em d'aconseguir guanyar a la Gramanet, i llavors mirar i marcar objectius a dalt de la classificació. ok

> Sbd_Pwr> Jordi, tens algun ídol a primera divisió?

JorTARRES> Si i tant. El millor de tots és el Zidane, sota el meu punt de vista. Però també m'agrada molt el turc Nihat que juga a la Real Sociedad. ok

> Sbd_Pwr> Jordi, mulla't... selecció Catalana o espanyola?

JorTARRES> Vaig jugar a la sel. catalana sub-17. Tot i que com a professional que soc, m'agradaria jugar a l'espanyola. ok

> raul_sbd5> Que creus ke li passa a l'equip quant juga fora de casa? (A casa 30 punts i a fora només 11)

JorTARRES> La veritat es q jo tampoc ho sé el q passa. Psicologia?? No ho sé. La veritat es que esperem millorar com a visitants en aquest final de temporada. ok

> Sbd_Pwr> Jordi, hi han clàusules de rescisió a 2a B? es cert que el jugador cobra un % d'aquest import?

JorTARRES> Depèn del contracte del jugador. Normalment si. I que el jugador s'emporta un % es totalment fals. ok

> caxondo^> antes d empzar la tmporada t marcast alguna meta rspecto a los tantos?????? crees q la vas a cumplir????? cuantos llevas???????

JorTARRES> Llevo 11, metas no tengo, pero cuantos mas mejor. Espero que suba la cifra antes de que acabe la temporada. ok

> PEIXITU> ke sabies del sabadell abans de venir a jugar aki??

JorTARRES> Sabia que era un gran club, històricament sobretot. Ha estat força anys a Primera, i esperem q algun dia hi torni a ser. ok

> charly^_^> ki kreus k guanyara la lliga d 1 divisio???

JorTARRES> El Reial Madrid, es el qui té millor equip. Sens dubte seran els campions. ok

> Sbd_Pwr> Jordi, a quina edat un jugador perd la il·lusió de jugar a primera? o es un somni que sempre dura, dura i dura... fins que et retires?

JorTARRES> Sempre dura, crec jo. Tots els jugadors quan comencen a jugar creuen en aquest somni, tot i que a mesura q passen els anys es cada cop més difícil. ok

> Sbd_Pwr> Jordi, a quin club de primera aniries amb els ulls tancats??

JorTARRES> Sincerament a tots, és la il·lusió de la meva vida jugar a Primera. I si em deixessin escollir aniria al València. Es un equip q em cau simpàtic. ok

> Sbd_Pwr> Jordi, sigues crític amb tu mateix... que et milloraries??

JorTARRES> El remat de cap, i el joc de xoc. Això és el q més haig de millorar, tot i q cada entrenament milloro coses. ok

> martona> que te parecen esta temporada las cheerleaders?

JorTARRES> Muy bien. Aunque mucho tiempo para verlas no tengo pq en la media parte de los domingos tengo q ir corriendo al vestuario. ok

> alex> Que pronostico de SBD - GRAMA i NOVELDA - SBD?

JorTARRES> SBD-GRAMA 2-0. NOV-SBD 1-2. ok

> joan> Que te parecen las criticas que reciben tus companyeros de algunos aficionados?

JorTARRES> Cada aficionado es libre de decir lo q quiera, aunque creo q seria mas positivo para el equipo q no criticasen tanto i animasen. ok

> DVD> Veremos el a o que viene Tarrés en la NCA?

JorTARRES> Esperemos que si. Tengo contrato i estoy muy a gusto con el equipo i con la afición. ok

> DONEM X ACAVAT EL XAT AMB TARR S, MOLTES GRACIES A TOTS, ESPECIALMET A TU JORDI!! ;) FINS UN ALTRE

JorTARRES> Gràcies a tots per haver participat en el xat i per no haver-hi posat molta dificultat a les preguntes. Gràcies una altra vegada i fins una altra. Visca el Sabadell!!

Sabadell a, 16 d'Abril de 2003.
http://www.irc-hispano.org/
#cesabadell