divendres, 15 de maig del 2009

Entrevistem a Sergio Iglesias


Si a principis de setmana parlavem amb Carlos De la Plata per saber com estan els ànims al vestuari arlequinat, ara ho fem amb Sergio Iglesias, l'únic jugador que queda a l'equip dels que van viure el descens a Tercera Divisió. El panorama ha canviat molt des que va marxar i volem saber com està vivint l'altra cara de la moneda.

Que tal està Sergio Iglesias en la seva segona etapa d’arlequinat?

Molt content d’haver tornat perquè tenia una espina clavada, perquè vaig marxar amb l’equip a Tercera que és el pitjor que m’ha passat a la meva carrera y tenia moltes ganes de tornar. De fet, tenia un any més de contracte amb el Lucena, però quan em van trucar no m’ho vaig pensar.

Precisament de la teva primera etapa com arlequinat no és massa llunyana en el temps, encara que han canviat moltes coses…

El repte era aquest, canviar la manera de pensar que tenia la gent cap a mi, perquè era l’únic que em vaig quedar després del descens i jo volia canviar els xiulets per aplaudiments i gracies a Deu s’ha donat el cas.

Certament, en la temporada de Tercera vas pagar els plats trencats de tot l’equip de l’any anterior al ser l’únic que va continuar, encara que al final es vas redimir i fins i tot se’t demanava que et quedessis... com ho recordes?

Son coses del destí, jo sempre he confiat en la meva forma de ser i la meva capacitat futbolística i a tot arreu on he estat ho he demostrat i sabia que al final li donaria la volta a la truita.

Podríem dir, després d’aquesta tornada, que Sabadell ja es la segona casa de Sergio Iglesias?

Per suposat. I més després de l’experiència que he viscut aquí, tant positiva com negativa.

La plantilla d’aquesta esta temporada és curta, però la competència és brutal…

Sí, la veritat és que la competència en els equips sempre és bona. És cert que la plantilla és curta, però molt competitiva. Les expectatives eren quedar entre els 8 primers i s’ha complert amb escreix i ara ja queda gaudir del que resta.

Què se li pot (o se li ha de) demanar a aquest equip a aquestes alçades?

Jo crec que més compromís no se li pot demanar, però sí que és cert que després de fer una grandíssima temporada s’ha de rematar la feina... entre tots, no només els jugadors.

Quina informació teniu de la Cultural Leonesa?

Doncs jo tinc allà un bon amic, José Bermúdez (porter), que vam coincidir en el Figueres. Em va comentar que els fan poques ocasions de gols, de fet els números són els que són i a part també tenen una gran efectivitat a dalt. En definitiva es tracta d’un equip molt complicat al que segur que si estem tan encertats com el dia del Sant Andreu i del Lleida seria difícil que no aconseguíssim emportar-nos la victòria.