dissabte, 26 de setembre del 2009

Roberto Morales: 100 partits d'@rlekinat

Roberto en el partit de Copa del rei contra el Marbella.
.
Aquest diumenge, davant el Badalona es dóna la circumstància que, si el míster ho decideix convenient, en Roberto Morales jugarà el seu partit número 100, entre lliga i play-off, amb el Sabadell...
Rober, com ho veus?
.
Rober: doncs sí, és un apunt que jo no sabia perquè no compto els partits, ho sé perquè m’ho has dit tu, però ara que m’ho dius és quelcom que em fa il·lusió perquè això significa que no ho he fet malament aquests anys, jeje!
.
Doncs si a més comptem els dos de Copa, ja en van 101, i ja sou tres (De Navas i Jaume) els jugadors de l’actual primer equip que arriba a aquesta xifra. Estabilitat és el primer que li ve a un al cap...
.
Rober: la veritat és que sí, a més que un si està tants anys en un equip és per dues coses, perquè al club li agrada la teva feina i perquè el jugador està a gust amb la gent que hi ha al club, i per mi la segona és molt important, d’aquí que porti tant temps aquí.
.
A això volia anar, vas renovar per dues temporades, la present (2009/10) i la vinent (2010/11), serà que t’hi trobes bé a Sabadell i al Sabadell.
.
Rober: doncs sí, tant jo com la meva novia, encara que no sempre escoltes el que t’agradaria a alguns llocs el que voldries sentir, per norma general la gent s’ha portat molt bé amb mi, aquí hi ha molt bona gent que sempre et dóna suport, tant en els bons moment com en els dolents.
.
Doncs parlant de bons i mals moments, l’equip tot i que jugant de manera bastant sòlida, no acaba de 'matar’ els partits i casualment o no, ha coincidit amb un baix rendiment teu, degut a unes molèsties al peu segons sembla. Quan estigui Roberto al 100%, l’equip anirà amunt, segur…
.
Rober: bé, això mai se sap, però és cert que estic tenint una arrancada de lliga que sembli que m’ha mirat un cec, entre expulsions i lesions no he tingut continuïtat i espero tenir-la, ja que ara em trobo molt bé. A l’equip se’l veu molt bé i sòlid com tu dius i espero donar-li una mica més de solidesa a partir d’ara si el míster ho creo convenient.
.
Sembla que efectivament algú ens mira malament, no tant sols a tu, sinó a l’equip o fins i tot a l’entitat. Des d’Irún els àrbitres semblen de tot menys imparcials, això afecta quan un surt a jugar? Creus que us pot ‘frenar’ el temor a que us xiulin el que sigui?
.
Rober: això que ens està passant no és normal, no sé, si et passa una vegada doncs d’acord, però és que des d’aquell dia portem una llosa a sobre que no és normal, de totes maneres no vull pensar que un àrbitre s’equivoca volent perquè si és així, què hi pintem nosaltres jugant a futbol? Això seria jugar amb les il·lusions de molta gent. Nosaltres hem de seguir jugant normal, sense por als àrbitres.
.
Bé, normalment es diu l’expressió ‘Si Deu vol’, nosaltres ho deixarem en ‘si els àrbitres ens deixen’…: quin és l’objectiu d’aquesta temporada?
.
Rober: doncs la fita d’aquest any és anar partit a partit intentant guanyar a tots els equips a tots els camps, com l’any passat, i si ho podem fer igual de bé que l’any passat doncs perfecte, encara que espero que tinguem més sort en els play-offs si els juguem.
.
Per últim i mirant a aquests 100 partits: de quin guardes un millor record?
.
Rober: la veritat és que he gaudit molt jugant en aquest equip però en el que millor m’ho vaig passar en aquest equip però el en el que millor m’ho vaig passar per tot plegat, va ser el que vam jugar a casa amb el Caudal amb la Creu Alta plena, en aquests partits et sents important dins del camp.
.
Nosaltres esperem que el millor partit encara estigui per arribar. Molta sort i moltes felicitats pel centenari!!!
.