dijous, 30 de setembre del 2010

"Hiroshi ha estat un factor més per seguir el Sabadell"

Nami Fukunaga amb una bufanda arlequinada


No cal dir que l'arribada d'Ibusuki Hiroshi al Centre d'Esports Sabadell ha estat una petita 'revolució' al club arlequinat. Fa poc, des del club s'informava de l'allau de visites procedents del Japó que ha rebut en el darrer mes la pàgina web oficial. Una mica abans, s'informava de la primera alta com a sòcia d'una ciutadana japonesa. @rlekinats.com s'ha posat en contacte amb ella. És diu Nami Fukunaga, viu a Castellar del Vallès i ens ha explicat què li ha fet donar-se d'alta del Sabadell i les seves sensacions els primers cops que va anar a la Nova Creu Alta

Primer de tot, què fa una japonesa vivint a Castellar del Vallès?

Vaig venir a Catalunya al juliol del 2009. Jo estudiava a Barcelona i vaig conéixer un noi de Castellar. Vaig haver de marxar al Japó, però vam continuar mantenint la relació i al final vaig fer el pas de venir a viure aquí l'any passat i fins ara.

I el més sorprenent, que fa una japonesa seguint al Sabadell?

El meu marit és un gran seguidor al Sabadell i va jugar en el club quant era més petit. Sens dubte, ell ha influenciat que jo segueixi a l'equip. També l'arribada d'Hiroshi ha estat un factor més per seguir-lo amb més força, però ja la temporada passada vaig anar a veure alguns partits.

Què va ser el que et va animar a fer-te sòcia?

La veritat és que estava bastant indecisa si fer-me sòcia fins que vaig arribar a les oficines a la Nova Creu Alta. Vaig acompanyar al meu marit a renovar el carnet i em van insistir que mereixia la pena. A més, l'Albert, el noi de les oficines, em va dir que seria la primera sòcia japonesa del club. Això i el fet que hi hagi un jugador del meu país a l'equip em va animar encara més.

Quines sensacions vas tenir el dia que vas trepitjar per primer cop la Nova Creu Alta?

Va ser l'any passat i el partit no podia ser un altre que contra el Terrassa, que em van explicar una mica la rivalitat que hi ha. Vam guanyar per 2-0 i vaig sortir contenta de l'estadi. Hi havia més gent de la que m'imaginava. Nens, dones, persones grans animant l'equip amb tambors, banderes, paperets... Em va semblar un gran ambient i diferent el que pot tenir un altre equip. Més proper. La veritat és que va ser molt divertit.

Què et sembla l'inici de Lliga del Sabadell 2010-2011?

Encara és aviat per saber si aconseguirem alguna cosa important a final del campionat, però hem començat bé la Lliga i tothom diu que estem jugant bé. Així que per què no pot ser aquest el nostre any?

Per acabar, seguiràs sent sòcia i recolzant l'equip el dia que Hiroshi no estigui al club?

Evidentment, sí!

Foto: Nami Fukunaga