dijous, 4 de novembre del 2010

"Qui és Isaac Cuenca? No el conec"

Dos anys va militar l'egarenc al Sabadell

Ahir parlàvem amb Albert Cazorla i avui ho fem amb un altre exarlequinat que juga actualment a la Gramenet, és tracta d'Óscar Sierra. Ell ja va tornar a la Nova Creu Alta amb la samarreta del Terrassa, però com molt bé ens ha explicat, tornar a l'estadi creualtenc sempre és especial. Hem parlat, evidentment del partit de diumenge, dels seus dos anys al Sabadell i ha deixat un 'recadet' pel que serà la seva parella de ball durant 90 minuts: Isaac Cuenca.

Setmana especial per a tu i tots els teus companys amb passat en el Sabadell.

Doncs la veritat és que si perquè tinc molt bons records de la meva estància al Sabadell. Sobretot per l'afició que em va tractar de meravella en tot moment i sempre els hi tindré molta estima.

Després del teu pas pel Terrassa i el descens a Tercera, tornes a concidir amb Ramon Moya. Des de fora va sorprendre el teu retorn a un equip entrenat per Moya.

A mi no em va soprendre gens. Va ser el propi Ramon el que em va voler fitxar per la Gramenet. Li tinc molt apreci perquè he estat molt de temps a les seves ordres, tant a l'Hospitalet, al Sabadell i ara a la 'Grama'.

Després de dues temporades i més de 60 partits en el Sabadell, quins records guardes?

En guardo molts de records, i per sort tots ells són molt bons. Mai oblidaré el que he viscut en aquest club. Va ser una experiència increible en tots els aspectes. El millor, sens dubte, va ser l'ascens a Segona B. Com he dit moltes vegades, i no em cansaré mai de dir-ho, el millor que té el Sabadell és la seva afició.

Tornant a l'actualitat, has marcat un parell de gols aquesta temporada. Si marques diumenge...

Si és dóna el cas de que tinc la sort d'aconseguir un gol, evidentment, no el celebraria. I menys a la Nova Creu Alta i davant de l'afició arlequinada. No seria capaç.

Com estàs veient al nou Sabadell de Lluís Carreras?

La veritat és que ha començat molt fort, tot i aquests dos últims resultats adversos. Però el que és veritat és que la Segona B és una categoria molt igualada i tot just acabem de començar el campionat. Queda molt encara!

Has jugat tots els minuts de lateral dret, el que vol dir que diumenge te las veuràs amb Isaac Cuenca. Espantat?

Espantat tindria que estar ell en vers a mi, no? No tinc por de ningú. Qui és Isaac Cuenca? No el conec.

Per últim, la Gramenet se salva? I el Sabadell fa PlayOff?

La Gramenet és salvarà, estic convençut. I el Sabadell no crec que acabi entre els quatre primers. Tenen molt bon equip, però no els veig per estar allà a dalt. Però si els poguéssim aconseguir aquests dos objectius seria l'ideal.

Moltes gràcies Òscar i molta sort!