dijous, 17 de març del 2011

Yaiza ja ha probat la duresa dels derbis

Yaiza ja sap el que es jugar derbis sabadellencs (Foto: Pedro Salado)

Aquesta setmana hem entrevistat a Yaiza Molina, jugadora que estrena aquesta temporada la samarreta arlequinada, però que sens dubte li queda com un guant. Tot i la seva joventut, amb 19 anys, s'ha imposat amb propietat al lateral dret de la defensa.

Com vas començar a jugar a futbol?

Vaig començar als 5 anys entrenant amb nens perquè no hi havien equips femenins de la meva categoria. Vaig estar un any només entrenant i fins uns anys després no vaig tornar a jugar. Va ser als 12 anys quan vaig tornar a jugar al crear-se un equip femení a Caldes de Montbui, on he estat jugant fins la temporada passada, ja que l'equip amateur es va desfer.

Quins creus que son els punts forts teus quan jugues com a lateral?

Jo he jugat tota la vida d'extrem. Ara com a lateral estic aprenent i em guio bastant per les meves companyes que també juguen a la defensa. Algun punt fort pot ser una mica de velocitat i en situacions en les que em veig segura, la sortida de la pilota.

Esperaves estar en aquesta posició a la classificació? Quin creus que és el potencial real de l’equip?

No, ja que vam començar molt bé aquesta temporada i crec que si l'equip tingués més confiança i juguéssim més com a bloc, com demostrem que sabem als entrenaments i alguns partits, la posició a la taula seria més alta.

Creus que al club es valora suficientment el femení? Que creus que pot millorar?

És el primer any que jugo aquí, però sembla que es preocupen bastant per el femení, hi ha bona base ja que hi ha varis equips femenins de diferents categories.

Per tu els partits contra Can Déu i La Planada son un partit més o tenen quelcom especial?

Com he dit abans, és el primer any que jugo aquí, i mai havia jugat un derbi així, però l'ambient de l'equip és especial i això fa que per a mi també siguin partits més especials.